aj piiiiiiiiiiiip

Har så helveeeeeeeeeteeees sjukt i hela kroppen efter domhär två dar. Enda från vristen till halsen :D jag lider men sånt är cheerleading ;) Idag fortsatte vi att göra ''volttiheitton'' och kombin och hopp. hade sååååå kul både idag och igår (A) Nu sitter jag ensam med bror hemma. Mamma och pappa for just till nått möte så har musiken högt (Y) och chillar bara. Borde läsa på religionsförhör som jag har imorgon men neeeej sidu om man är bra så har man pappret nånstans :D tittidii, undra hur dethär ska gå för mej alltså förhöret och hur fan ska jag slippa upp från sängen imorgon. Och ska försöka göra om kroppen klarar av så magmuskler ikväll fören jag går och sover ;)

nu blir det musiiiiik mer och omegle ;)

bild från gårdagens träning, skriver just upp regler (A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0