18:00

Hola:) Usch vilken jobbig dag men bra med det att timmarna gick snabbt idag enligt mej. Om två timmar har jag träning från 20.00-21.30 AKROBATIK<3 så kommer vi ha nån motionscirkel och jag är så säker på att jag kommer ha sjukt i låren imorogon och vi ska till öjberget imoron och jag ska gå. Typ 7 km -.- orka orka orka. Och lawwis ska till kaustinen. Det är ca. 100 km härifrån norrut, hon ska dit och hälsa på för att hon söker till nån musikgymnasie som hon önskar slippa in till =)
Och efter öjberget är det sportlov♥ och till jaakko. Senare på kvällen kommer siic övernatten :)


Kommentarer
Postat av: Lawws

ooo, mut mainittiin täs, WOW, siis WOW, ny moon iha julkkis...



älä todellakaa kysy...

: DDDDDDDDDDD lujaa menee joo

2010-02-25 @ 19:15:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0