dit for min födelsedag :(

Hadd väll nog en helt okej födelsedag. Enda dåliga var att de regna :( Slapp att far till jaakko först 4 (pga. regnet)
Var där enda till halv 7, sen for jag till träningen. Så härliga träningar♥ Går så bra för oss, men luften var SKIT! tänkt kvävas dit. Har bara ett ord om ''tävlings''mattan, ÄLSKAR! gjorde sk. flikkivolt ensam på den. Allt e så lätt att göra på den. Can't wait tills idag att man slipper och göra akrobatik på den.
När jag körde hem träffa jag påvägen natte & risku:) Och de ösregna när jag körde så jävla härligt !

När jag kom hem vänta de en tröja mamma köpt åt mej och massa med godis♥
Nu sitter jag här bara och proppar i mej chili nuts.
Det är tydligen blåsstorm där ute :o men jag märket inget:D

IDAG sätter jag tandsmycke, min tid har blivit ändrat (om jag inte har sagt det redan) tills idag då 12.45, som tur följer aasu med mej ;)

igår! detdär känndes lite i tungan :D

Kommentarer
Postat av: jassmy

hahahah olet tyhyyymä ♥;)

2010-08-05 @ 00:13:24
URL: http://jasssmy.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0