8:33

AND GREAT ! -.- Min skoldag börja 8:10 men gissa vem som sitter hemma framför datorn, har pånåttsätt lyckas att ställa ringklockan (på telefon) en timme senare än jag brukar vakna. Och förstår det först då när klockan var 8:15 och tänke att det är ju helt onödigt att jag stressar mej till skolan för läraren öppnar inte dörren om man kommer försent så lika bra är det att sitta hemma istället en timme.

Morgonen börja verkligen int bra för mej.. Det regnar och jag lyckades att äta mögligt bröd som jag märkte först när jag hade ätit det ! Och så kommer jag att få olivligfrånvaro nudå säkert! fanochhelveteockså

Efter skolan far jag en sväng till stan och via prisma, berärttar sedan vad jag kom hem med :)

Kommentarer
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

Hej :) Skulle bara vilja tipsa dig om min tävling jag har just nu där du kan vinna ett par awesome high heels som är designade utav josefin crafoord värda 1799 kr! Vore jättekul om du var med! Kika gärna in tävlingen här:



http://vadfanskajagheta.se/2010/august/tavling-vinn-skor-varda-1799kr.html

2010-08-23 @ 08:37:28
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0