sunny day

jaija, härlig dag att köra med skotern bara att det är lite kallt. Har varit med jossu mellu & siic till rahkola och "virpoo" som det heter på finska. Men han öppnade inte så vi "troma" in kvisten i hans postlucka eller dendär vid dörren :D och så skrev vi ett brev till honom också :) Sedan var vi till ässä och därifrån till finska skolan. hahah jag har fått va en taxi idag ;) från rahkola så förde jag först jossu till ässä efter det vände jag tillbaka och hämtade mellu och så igen siic. Och så gjorde vi så till skolan också :D

Efter skolan for vi till jossu för vi hade så kallt. Var där typ en timme eller nått. Nu är jag hemma och har ätit och ska nu börja fa mot abc med jossu mellu jaakko lassi & siic♥
 SYNS , call me if you want something ;) hahahahah kan jovisst misstolkas :D:D:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0