stamp stamp stamp

tjohooooh, vaknade kvart över 9. For till kyrkan SISTA gången :) skönt att ha ledigt ännu imorgon. Jaaaa men igår var jag som sagt i abc med lassi jaakko siic mellu & jossu. Var inte länge i abc sedan körde vi till stan. usch vad jag kännde mej efter när jaakko & lassi körde så hårt och jag körde så hårt jag slapp. dvs. 50km/h. VILL HA MIN SKOTER TRIMMAD !!!!!!!! nåjaaa, men sedan var vi i stan några timmar. Tillbringade vår tid i mäkken & hese. Vi blev utkastade ganska snabbt från mäkken så vi for till hese och satt. Hade über kul. Sedan tänkte vi fa tillbaka till abc men pojkarna ville inte.

När vi for ut från hese och klockan var 9 började vi tänka att vi kan ju fa till nån men då kom det problemet att till vem. Tillslut for vi till lassi =) Vi såg början på flickan som lekte med elden. Sedan böt vi film och såg på nån skräck minns inte vad den hett. Typ någå tredje svängen vänster (på engelska) Så idag ska vi fa och se slutet till lassi och säkert se nån annan film :)

Idag 3 tiden kommer släkten hit för att fira min bror som fyllde 18 för några dar sen =)

hörs senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0