s k r i b a

Vet ni, idag när vi var i stan med anna & sna så var vi till hese ganska länge och hadd allmänt kul sedan när vi sku fa till skriban hade ellen fått böter för att pakera typ fel eller nått. Och sna's skoter var brevid hennes men hon hade inte fått nått alls ;o
Sedan när jag sku gå till min skoter märke jag att min skoter var på ANDRA SIDAN VÄGEN, dit hade jag INTE lämnat den :O Blev chokad och gick till min skoter och såg om jag hade fått böter men nej :) Sedan när jag tittar på registnummret ser jag att det står DP - (?) nångting, minns inte nummrorna. Och blir förvånad jag gick över gatan och såg en likadann skoter som min och HAHAHAH den skotern var min så jag hade gått till fel skoter den var samma märke samma färg och NÄSTAN samma registnummer. Jag har DP - 194. Shit vad jag skratta :D men inte hade jag endå fått böter, konstigt nog fast min skoter var ganska nära ellens.

Vår skribagrupp är så bäst♥ började med trasigatelefonen gjorde det två gånger sedan gjorde vi ett papper i grupper vår grupp blev färdig typ på 5min. OCH efter det fick vi småsmåsmå påskägg, banan, saft och kex :) aaahh nam ! har alltid så chill. Tillslut hörde vi på lugnande musik och låg på golvet.

Borde göra dendär projektet klart men det går inte att göra :o funkar inte, tarja tar livet ur mej och sna ;(

Har varit SÅ härligt väder idag i skolan, jag och siic var ute två raster och tog för fullt bilder nu då hon har fått tillbaka sin kamera. Bilderna sätter hon senare på bloggen.

Blir ingen frissa imorgon, mamma avboka det för det löns inte att sätta slingor nu direkt efter jag har färgar hela håret :(:(:(

borde ennu göra engelska läxan. huhh ! vilkent långt inlägg :o nåååååh kanske NÅN orkar läsa

ps. vi får kanske datorn hem imorgon WIPPIII
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0