home again

Har kommit hem nu från laihela. Där var SÅÅÅÅÅÅ kul. Och SÅÅÅÅÅÅ snälla människor (DUBBELT så shysstare människor än här i vasa) Gick säkert sammanlagt 7km i laihela. Först ca. 3km från tågstationen till Tero och senare var vi via grillen till begravningsplan, vi var vid Kasimirs (kassus) grav♥ Heeeeela graven var full med blommor. Tog en bild men kan inte sätta den hit för att man måste installera ett program som överför bilder till datorn från telefonen. När vi stod där och tittade på graven trodde jag att jag skulle börja gråta men nej. Efteråt när vi började gå mot tero fick jag tungt att andas och jag tappade nästan tårar, fick blöta ögon. I det skedet när tero snyftade och sparkare för fullt en tom alkohol burk iväg tänkte jag börja störtgråta. Men lovar bilden kommer senare NÅNGÅNG. och då gick vi också typ ca. 3 km om int längre. Sedan var vi hela tiden hos Tero  och hadd kul =) Såg också på en skräckfilm men minns inte vad den hett men var int alls hemsk :) Sen fick både jag och lawwe skavsår -.-

Sen bråka Tero helatiden med mej ;<< det var meningen vi skulle fa med lawwe mot vasa med tåget som far 5 men Tero släppt int oss att fa. Så vi for med tåget som gick halv 9. OCH vi behövde inte gå dendär 3kilometern utan vi fick moposkjuts :) tero kuska mej dit och niko kuska lawwis. Och äääää jag älskar mopeder som far HÅÅÅÅÅRT ! Kom i tid till stationen och tågresan hem tåg typ 6min :O enligt lawwe. Men hade sååååååsåsåsåsååå kul ! :)::) sen direkt när man kommer hem så ut med siic jossu och mäxäää<3

imorgon far jag, siic, jossu & mellu till rahkola och "trullar" hahahah :D:D:D alltså för er som inte visste så är rahkola gamla vasas fyllo ;) efter det på kvällen till abc med jaakko (=
jo, förresten på tågstationen i vasa när jag och lawwe var och köpte biljetterna gick vi bakom janne & trung men nee de märkt inte oss :D blinda ungar ! :DD

NU luktar mitt hår bensin och kläderna (Y), sitter här och lyssnar på musik och äter choklad ;)

nu har vår mokkula kommit som mamma har beställt för länge sedan ;) hihi, jess datorn föjler med till Danmark om en månad ;)

plattade håret idag före jag for nu ser dom ut såhär ;o !

Kommentarer
Postat av: sna

FRÅN VITTU LAIHLA ME MOPO TI VASA? PÄROO: <

2010-04-03 @ 13:40:03
URL: http://holyhans.blogg.se/
Postat av: mawwee

sv: neee, sna int me mopo ti vaasa :D TÅÅÅG ! =)

2010-04-03 @ 16:31:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0