helfen mir

rätt^ (?)
Vet ni, min blogg är lite grann tråkit entligt statistiken. Vad vill ni att jag ska ha mer/mindre i min blogg? :) snälla svara det är ert ansvar att hjälpa mej för det är NI som läser min blogg.

Hahaha vissa från vårt lag ska fa till ishallen på lördag morgon för att typ vissa ska ta hand om att domdär ishockey spelarna kommer på rätt plats och tid osv. Och vissa står där i ingången till aren och typ viftar lite med vippor (och det kan man inte riktigt kalla cheerleading, för det gör vi INTE påriktit -.-) Och då tjänar vårt lag 700€ på det. Så helt nice. Sedan senare på kvällen är hela laget bjuden på mat vid ett hotell tror jag om jag minns rätt (?) GREAT !
på fredan ska jag då kanske till jossu övernatten och så far vi tillsammans till ishallen 10 på morgonen (Y)
Nu skickade jossu meddelande att det inte går att fa till dem övernatten så hon kommer hit istället ;)

GREAT FREDAG-LÖRDAG. Så hadd vi också planera att fa till abc med jaakko&lassi !

NU JUST : laser inc. - det var en gång en fågel

är så stolt jag gjort ensam mycket nu finskaprojekt ;) hihi sna OM du läser detta får du läsa lite mer ;)

Kommentarer
Postat av: johanna

ska du int mawwe på konvent? ;<

2010-04-19 @ 21:25:49
URL: http://jjjohanna.webblogg.se/
Postat av: mawwee

sv: jooo men liksom jooo

2010-04-19 @ 21:39:09
URL: http://mawwe.webblogg.se/
Postat av: SNA

HEHEHEHEHHEHEH, JOO JA KAN läs lite mer men om du ja sku få si på e så ja kan nå lite D::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

2010-04-20 @ 21:22:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0