godis

åååh, har drogat mej godis heeeeela dan och jag som försöker vara i godisstrejk -.- haha
Idag efter skolan hade vi träning kvart över 3 i övis, vi ska ha uppvisning imorgon i övis, vår programm är kort men bra:)
vet ni jag tror att jag kommer att få höjt i engelska :) Hade idag förhör kunde nästan allt eller igentligen allt men har stavfel så hoppas på en sjua eller en åtta och i förra förhöret gick jag 7. OCH om jag skriver provet 7 så får jag en sjuaaaa på betyget :D:D:D är väldigt aktiv på timmarna också;)

igår var det förresten min och jaakkos två månads dag♥ haha

DET DÄR HÄRLIGA BLÅMÄRKET<3, träning♥♥♥♥♥♥
cheerleading sielä sattuu ja tapahtuu ;)

idag ska marre ta det lugnt och inte göra sin engelska läxa :)

Kommentarer
Postat av: jassmy

ANTEEKSANTEEKSANTEEKSANTEEKS!!!!! :( MUN SYY TOI MUSTELMA... :((((

2010-04-29 @ 19:17:26
URL: http://jasssmy.blogspot.com
Postat av: mawwee

ahhah jasmy ethä sä sille voi mitää ;)

2010-04-29 @ 22:22:42
URL: http://mawwe.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0