16:12

Har har haft en väldigt dålig dag men påsamma en väldigt bra dag.
så efter matte timmen blev jag ledsen/sur/fittig, lotta (läraren) var agro :(
MEN det blev bättre tills tillvals musik. Vi såg färdigt filmen som vi såg förra gången. Sedan spela vi låten "happy together"
Vår version blev MYCKET bättre än denhär:) denhär är så lugn och tråkit medan vår blev ''fartfylld' och snabbare.
Sedan faktiskt ångrade jag att jag inte for med skotern idag till skolan men det SNÖADE idag :O usch, och efter skolan var det sol.
Har förresten stegring :ss 37.1 MEN ska ialla fall till konventen. Far med siic före det till johanna. Är i konventen ungefär 3 timmar sedan far jag ut med jossu lassi & jaakko♥ och så kommer jossu övernatten till mej och på morgonen till ishallen, och kvällen och äta med vissa från laget gratis på nått lyxställe ;) ojfan can't wait!

Dagens måste :
STÄDA rummet
platta håret osv, välja kläder till konvent

Kommentarer
Postat av: anna

ja vill int ha samhällslära på månda, hjälp mej mmmäääwwe ;ss

2010-04-24 @ 13:06:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0