brottom

har lite brottom nu ska snart till träningen, men berättar om min dag igår. Hade stegring , huvudvärk och tryck i huvudet på sönda kvällen. Fick sedan feber under natten 5 tiden på natten/morgonen hade jag 38.0. Somnade och vaknade när klockan var halv 9. Mätt febern och hade då bara stägring 37.0. Såg på tv ända tills ca. kvart före 12. Sendan ringde jag till anna och fråga henne om jag skulle komma till skolan för jag kännde mej frisk och hade knappast någon stegring mer. For till skolan igentligen bara för annas skull, kunde ju inte svika henne när det gällde datateknik med roland. Vi fick föressten 9 i vårt "projekt" :) konstit för att vi hade så mycket som var kopierat genast från wikipedia. :D Nee men nu måste jag åka till träningen , hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0