somebody call 911

De ha vari en lugn dag i klassen pga. att vissa var och segla i vasklot. Vädret va ju kanske int nån värld bäst! regna... Men vädret har blivit bättre. Annars också kanska chill dag.
Engelska - fick spela nått astronaut spel på engelska
Modda - fortsatt med vår lilla undersökning, presentera första uppgiften
Textil - gjod färdi min kudde
Textil - samma =)
Jag sku ta hem annas väska ti mej för att hon kommer hit övernatten och hon är nu och seglar så jag tog väskan åt henne så hon int behöva ta den med dit. (hon va ti skolan före seglingen) hon kommer hit 6 tiden så kommer hon och tittar på mina träningar.
När jag stod i busskön kom jag på att oj nej ja glömd väskan. Så sa jag till lawwe att
mawwe : vill du fa och hämta väskan? (a)
laws : nää fa själv :o
mawwe : ja orkar int :s men jag måst fö annas dödar anna mej :ooo
laws : jåånå !
och de gjorde jag :)
haha , pojkarna i busskön vet nog int nån skillnad på sin egen skön och flickornas o__o
imorgon har jag tyska prov för att missa den förra veckan pgs. att jag blev sjuk :ssss
annars e man läxfri. Mamma och pappa kommer hem imorgon eftermiddag!
Jag bloggar kanske senare på kvällen när jag kommit från träningen (= c ya, but i don't wanna b ya
sötanna♥
 våren ? , gillar nog inte bilden på mej meeeen får gå :o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0