ruinerna

kort berättat om dan. Vad med sötsiic som sagt idag ;) först vá vi hos siic, gjorde inte så mycket (; sedan for vi ut och köra med skotern. Runt i gamla vasa. Vi for faktiskt till mentalsjukhuset, usch :o sedan till ruinerna, där hadd vi megakul. Tog bilder skrattade och så. Sedan kom det en bil där var gamla tågstationen har varit och vi tänkte just fara dit, men sen våga vi int för bilen var där och det var redan mörkt. Så vi stanna vid ruinerna. Plötsligt börja vi skratta till nått och det slutade med en chock. Jag hörde att någon skulle ha ropat och jag slutade att skratta snabbt. Jag har ingen aning om jag inbillade mej eller inte men jag tyckt jag hörde nått. Och siic sa att hon hörde också hört nått före det där. De var sååååå hemskt så vi for SNABBT därifrån. For till siic och så på talent 2009. erfter det for jag hem till bastun, sedan blev det big brother OCH JESSS MARKO ÅKT UT ;) och nudå så ska jag börja fa och sova ;) imorgon e de TYVÄRR skoldag :(

Kommentarer
Postat av: jo-hannah

JEE MARKO FOO UT :D

2009-10-26 @ 18:56:40
Postat av: mawwee

NÅ AIJAAAAA :D::D (Y)

2009-10-26 @ 19:16:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0