läsa läsa läsa

Holaaaaaaaaaaaaaa ! Har finska prov imorgon och har inte läst alls nå mycket, undra hu de ska gå för mej (?)
Efter skolan for jag lawwe & siic till bibban och fråga om de fanns två lediga praoplatser till musiksidan , men nee fanns inte , sedan for vi till handelesplanadens makuuni och fråga dit men de va nå andra som har hunnit dit också före :o !
Nu har vi ingen aning vart ni ska fara på prao, ge mej och lawwe förslag ? (a)
Nåjåå efter när vi frågat platserna for vi till Mcdonald's för att äta :) lawwe tog bara med en kaffe för hon skulle på pianolektion, (blev antagligen försenad?)
Om jag skulle vara klok sku ja nu läsa på finska iställe för att sitta här och blogga, klockan e ju liksom nu just 21:40, snart blir ja väll så trött att jag inte orkar läsa på prov, men jag ska peppa mej :)
Jag har haft kanske nån världens bästa dag på länge :) har haft så glad dag men orsaken vet jag inte.
ps. Siic e bäst ! ♥
WÄÄ !

Space Cowboy - Falling down ♥


Pitbull - Hotel room service ♥


All Time Low - lost in stereo ♥


The Pussycat Dolls - bottle pop ♥


Nomy - cocaine ♥


Time Low - break your little heart ♥


Medic Droid - fer sure ♥
 
The Fray - never say never ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0