inlägg från villes röv

lawwe vila att jag sku skriv sådär :) jovisst jag är liksom hos lawwe med ville :D ville stakkaren vetint vad det där betyder och nu skrattar lawwe ti han :D jag har haft en så otrolig fittig dag, speciellt efter skolan i bussen när jag sku stiga av. Jag plinga så att jag sku få stiga av bussen, sedan så körde busschauffören förbi busshållsplatsen och då tänkt  jag flipp ur. Jag sa ti han att han sku stanna men han typ brydd int sej, sedan tredje gånger så svara han men jag hörde int vad för att jag lyssnade på musik såååå, då måsta jag gå typ 200 meter extra.
Ikväll har jag cheer träning (a)
JOMENVISST förresten jag emsie joska fiffi & siic gjorde stunter på rasten, vi övar till cheer programm till julfesten, och JOSKA GORJDE LOOTUS TRIPLA jejejjejejee, ville sitter nu just och läser nån tidning och nu satt han bort den och nu ligger han på sängen och lawwe läser för tillfälle en bok :) Jag hadd otroligt bra dag igår. STRÅLANDE, vem är BRA och skaffat till mej och sanna prao plats till ABC! wuhuuu, Nu ska hon få skriva lite ENJOY!




HEJJJ DE E LAWWSSS!!!! TJÄÅÄÄÄNARREEEEEE ,marre e hög o nu faller hon : D
MEN, ja e nu jag o ja sku vila kom ti er på prao, ska ja prat svensk elr finsk???? (GO MARRE GO MARRE ; DD )
MEN till saken, marre fösöker sitta här men hon kan int rikti, o ja sku måst ha nya kläder.
ja har int typ nå långärmade...men, ja håller på o läser en bok, den e ganska bra o tjock.
ville e sådär allmänt störande, han bara bråkar o har ett psyko-skratt , så alla blir galna....
Marre: nåja ville nu ska vi bara prata svenska!
ville: ymhy...
Marre: o du ska bara också prata svenska!
ville:  OOTSÄ SAIRAS!?????
Marre: och inte svära!

igår va världens sämsta dag, de händ två saker som va helt uuuurfittiga -.-
men, nu vill ja int tänk på de, utan idag CHILLL, ja har inga läxor tills imorrn, lite saakelis chill påriktit, o nu slutar marre snart andas =)
imorrn, ganska skit da i skolan, o sen på kvällen YMT o grupp piano lektion.........joo, o sen nästa vecka prao på GLORIA, sug på den ni !!!!!
hoppas ja o marre får himo myki gratis biljetter o leffa-plancher : D
sen veckan efter de dressman me SNAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH ; DD
kmr säkert bli himo kyyl : ))
på löördan ska ja far o röra på mig, sen efter de så blir de väll födelsedags firande me pisa&co , blir skitkul förutom att dom vill se på skräckfilm sen, men ja ska ha en dyna o sen ska ja sitt bakom nån så kanske de går....hmm...verkligen int-tkr-om-skråckfilmer.....
OCH, aaaaa nästa vecka ede väll know how också, ska dit säkert me anna&marre
VILLE SKA SUG KARAMELLER PÅ LÖRDAGEN...jooei...
JA ÄLSKAR O LAG PUNKTER ........................................................................................................................
ville skägg ha växt ut, han e lite bekymrad över de, men HÄR kommer veckans GALLUP:
skulle just DU läsa LAWWS helt ÄGNA blogg om en sån existerade :
1. JA
2. NEJ
3. KLART HE!




ja fösöker purkaa mina agressioner här, men marre e int rikti med på de, o idag ska ja se på poliisit, OCH oskyldigt dömd, äwäwäwäwwäw Persbrandt e så jävla satans BRA!! OCH ville ser smått oförstående ut =)
bananskal, KUK-GÖRAN e marres mopo som har en cp-spegel!
johanna tukiaínen e helty jävla skit förresten, vem alla håller med
nu går marre me min pipo över ansikte o int ser någe.
SNACKE NORSKE! 
ASIAAAAAAAAAAAAA!
nu ska ja lag på en låt som heter my world of sin, tack, thankyou, ganska bra faktist :  DD
vi fick våra nästa periods läseordningar idag, VI HAR HK , NOOOOUUUUUUUUU kill me : ((
MEN INGEN ENGELSKA OJ TACK TACK TACK PÅRIKTIT!!! DE E SÅ JÄÄÄVLA SKÖÖNT, DE E TYP HE JOBBIGASTE SOM FINNS, MATTE O.
men anyway, så e de ganska mörkt här ren, o nu for ett flygplan här över, o snart får ville på kääääften
för att han bara fittas =)
nu fösöker han sii cp ut igen
elr alltså de gör han ju hela  tiden menmen, ja sa kulta ti min lärare idag, ja tror hon blev glad, hon va lite stressad kanske
jooomennää, ja ha haft ont i hovo typ hela jävla dan, lite skit, tror faktist att ja kmr bli ordentligt sjuk snart, o ja har påriktit så satan talang fö dehe att skriv, o nu föll ville ur min säng, misstolka int, ja e int där me han
andra låten bliiiiir noo nå sånde foo fighters, o DESSUTOM ha vi laga en sånde skit kul dörr liknande greij i köks dörren för att hundne int ska far dit, o så finns de en sånde liten liten dörr för en katt också, så nu vill morsan ha en katt , nu just så redovisar marre för va vi har för danser i balen, jah baa HATAR ööhöhöhöh
epilepsi-anfall ;O
WHO ARE YOUUUUUUU !?!?!?
nu just så pratar ja svenska me ville o rikssvenska me marre, på textil idag så sku ja börja gör en pipo , ha gjort en provlapp ren =)
o nu börjar marre bli skit fitti för att ja skriver så mykke , så nu ska ja kanske int säga puus&kram, utan        KYSS RÖVEN xoxoxoxoxoxoxoxoxoxxoxoxoxoxoxoxxoxoxox  LOL,
mer information om min egna blogg kommer senare då den börjar existera : D
HÄJJSSSSS!!!! //LAWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWS :*



HA DE FINT (= / ♥ : MARRE


Kommentarer
Postat av: anna

klart he !

2009-11-13 @ 15:23:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0