Har ni...?

någon ni inte kommer över ? Jag har hamnat i den situationen för fjärde gången nu, och det är värkligen inte lätt att komma över, om man saknar en så mycket och saknar tiden med en så är det inte lätt, jag saknar en über hårt, vårt hållande räkte inte länge men härliga stunder hade vi och jag fårstår ennu inte i denna dag att det är över nu. Alltid när jag ser på honom så börjar jag tänka på våra stunder och det är inte lätt att vara utan att titta på honom, ibland på timmarna kan jag inte riktit göra annat än att tänka på våra stunder och då brukar det komma tårar i ögonen. Enda sedan September har jag "lidit" av det här och har inte sluppit över. Jag vill inte heller slippa igentligen över det. Enda jag önksar är att jag får honom tillbaka :( Det är omöjligt, har sparat hans meddelande kvar. Men kan inte ens titta på dem för att det är för pain. JAG VAR TRYGG MED DEJ !
due mitt kärlek, due mitt allt, du lovade att det dethär skulle hållas, det gjorde det inte. Förstår inte hur, jag litade på dej upp till 100% men det bara inte höll </3

denhär låten beskriver just dethär


Dagen idag >
jomppa hadd vi badminton
finska spela
engelska såg på film, fick proven > 5- oh yes -.-
modda fick kex & saft :) sedan fick vi spela. Och så fick vi ut moddauppsatset och fick en 8 bästa jag nånsin fått i modda.
tyska hade ett litet förhör, sku ha borda gjort nå skit i övningsboken men gjord int nått för hade int böckerna med =)
 
om någon timme är det träning i silveria, O JA ! gillar mattan där ;) den stuttsar så högt. AKROBATIIIIIIK♥♥
Ilona har ju imorgon fest typ (; men är int ennu 100% säker om jag ska fa :) de sir vi senare, och SNART HELG
ps. hatar dej så ooooootroligt MYCKET. Du behöver ju liksom int bry dej i mitt liv, okej?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0