FKF



Jag har bestämt mej jag far till fkf = fria kristliga folkhögskolan , många säkert tror att det har med religion att göra men nej :) inte mycket i alla fall. På elevhandledningen fick vi besök av en man från fkf som berätta om det och jag tyckte det var jätte intressant :) Så jag ska i alla fall söka till fkf, och anna kanske endå joinar mej (; Sen fick vi alla en fkf.fi stiftpenna, wuhuuuu och den som hade ett kryss uppe i högra hörnet fick vara med i en "tävling" vem vill bli miljonär, thomas ( som mannen hette ) ställde tre frågor till mej och om jag svarade rätt på alla så sku ja finna en kulspetspenna och jag svara rätt på alla och vann det :D hihih jee (a) Nu då så har jag gått med i dendär tävlingen att vinna en ipod :) och jag tror inte jag får den för att svarade fel på en fråga :o men joo vi har hoppas bättre lycka till ipod touchen. Datatekniken var skrattig, jag & anna "redigera" bilder på facebook:D hahaha skratta fick man verkligen. Nu ska jag läsa lite till kemi provet som jag har imorgon hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0