"en atombomb kostar 1000..."

hahahah ^ , en som sitter breve mej & anna sa de just och vi börja skratta :D
jahapp men data igen då :D ääwäw, jag och sunshine ringd på matrasten till abc's chef kirsi, först var det upptaget sen tuta det.. plötsligt är det en röst antagligen kirsi som sejer ungefär... på finska"hei, kirsi koivisto här. (en tysthalvsekund)" och då såklart trodd jag att hon svara så jag sa rikti glatt heeejj :D men sen fortsätter hon "jag är tyvärr inte nu just i telefonen men ni kan lämna ett meddelande till svararen" och då börja jag skratta för att jag trodd hon svara :D häähäh, shitface ! men ska ringa senare idag till henne. Alltså det är ju frågan om prao nu ;) Har chill dag idag, vet int vad jag ska gör men jag hittar nog alltid på nångting. CIAO♥


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0