DAG 4

Idag var inte pete försenad. Vi började genast tvätta färdigt alla våra bänkar som lämna från igår. Efteråt tog vi ner plancher och skrapa bort tejp och satt upp nya. Sen blev klockan halv 5 och de börja komma människor dit. Vi fick vika popcorns "lådor" och sätta dit popcorn och föra dem vart de skulle. Vi fick ta gratis limsa :D (Y) me like. Jag tog 3 flaskor. Sen 6 tiden fck vi fara hem. Och sedan for jag med mamma & lawwe till stan, okej nog för att biografen är i stan men anyway. Mamma var snäll och köpte till mej härliga skor från click och en söt mössa från karsima.
 OHO !



mina och annas bilder kommer senare ! (=
ska snart börja fara till lawwe, ha de bäst OCH SÅ BLIR DE BIO IMORGON OCH BIO PÅ LÖRDAN ! jag har så otroligt bra fiilis nu ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0