DAG 3

Surprise surprise, pete (chefen) kom än en gång försent, hans orsak igår var att han var i tandläkaren och idag hade han ingen orsak. Men han har kommi varje dag minuter försent. Nåjaa sedan då vi började städa vi salen klart. När de va klart fick vi som uppgift att städa alla bänkar som var gjorda av plast alltså armstödet och "ryggen" måsta vi tvätta.Vi hade vår matpaus halv 3, Vi tänkte fara till halpa hallis café och äta men de hade lunchen bara till 2 så de blev mäkken igen då. När vi kom tillbaka tog vi första salen som vi fick färdig inom 40 minuter ungefär. Sedan tog vi största salen alltså sal 1. Härregud den hela. Nåja den gick också oförväntande snabbt. Men vi fick den inte färdigt. Klockan blev halv 6 och kvart före 6 slapp vi därifrån så då gick vi raka vägen till Know How mässan som var vid botnia hallen, jag hann vara där en timme, anna och lawwe var där en längre tid. När jag slapp hem böt jag kläder och for till träningen som gick nog bra (= Nu då blir det big brother och MAT !
Mina planer för veckoslutet
FREDAG > tänkt fara på bio och se på 2012 (?)
LÖRDAG >på kvällen far jag & anna och ser på paranormal activity (Y) nån som sett? och anna kommer övernatten
SÖNDAG > till kyrkan med anna på morgonen, och träning ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0