blod

varför är det så att när det alltid blir vinter så börjar jag blöda näsblod ? Och när det kommer blod så droppar det bara länge länge länge , slutar aldrig sedan då jag sätter papper i näsan så några minuter så är det hel röd och när jag byter så droppar det lika mycket ennu sedan när jag byter och sätter en ny pappersbit så några minuter så e den igen hel röd. Och så fortsätter det ennu på så länge. Hände ungefär för en timme sedan för mej, och när man petar sej liiiiiiiiiiiiiiiiiiite i näsan så kommer det blod igen och slutar aldrig. De e möjligt att de kommer på sommaren också men sellan. Dethär har hållit på i iallafall i tre år. INTE kul, ibland kommer det t.ex. i duschen, de e först int kul. Och nu efteråt känns de äcklit i näsan, konstigt! de går int att beskriva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0