ARMBÅGEN

JAG ORKAR INTE MER ! har nog vari i en värre situation. Läkaren sejer att jag ska göra muskelstyrka, okej nu då vi hade det i slutet av träningen så bli min JÄVLA armbåge sämre. När vi gjorde såkallade "naisenojentajia" så klara jag av att göra de en stund, sean börja de ta sjukt i högra alltså den armbågen som jag har haft över ett år sjuk och uppsvälld. Sen kuna jag int alls göra för att det tog så sjukt, och när jag sa till mamma om det så brydde hon int alls om de utan bara sa att de e därför för att jag lyfter, joo en orsak men det har int kännts nu på en stund det kom från muskelstyrkan som helvete jag sku göra enlit läkaren, men neeee nu blir ja lite fittig och orkar inte, skiter i om den går av :o så e de bara. Och de va fem före att den sku ha gått av när jag gjore naistenojentajia, ELLER så kändes det i alla fall.
NU > duschen
SEDAN > mat
EFTERÅT > big brother
> sova

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0