all we've ever wanted

Jag hatar min engelska lärare. När jag sku ta en bärbar dator så öppna ja den och så hadd nån jävlen int stäng av den så där va nångting om historia på power point och sen då marina (läraren) kom dit och så va ja gjo så sa hon att ja sku stäng dedä power point så sen sa jag att de va där då ja öppna datorn så sen for hon , sen kommer hon pånytt om en minut och höjer lite rösten å sejer att "näänu stänger du dedä annars får du int va på datorn" och sen då jag igen förklarar dedä att de va där då ja öppna de och sen då jag klicka bort de så tilttar hela datorn och så blir hon fittig på mej och vittu sku hadd lust till rop ti hon. Och sedan då jag och lawwe slapp till datasalen för att alla bärbara var urladdade så sku öva på nån såndä verb juttu på nete så när jag sku gå in på dendä adressen vi fick så slapp jag dit men sen va de så invecklat dedä hela sidan så jag hadd tyngt på nått eget och så kommer hon dit å klagar att ja ha skrivi fel adress dit och sen då ja fösöka föklar hela skite så avbryter hon å skyller på att ja ha skrivi fel adress så sedan fick jag int förklar -.- oi helvete ja tänkt få nå fel på hon. Skyller på en för INGENTING.
Vi var bara 10 stycken idag i klassen och normalt e vi 26. Men de flesta va vi i nokia och tammerfors och resten sedan sjuka. Och jag tror jag blir också sjuk för att jag har ont i halsen. Och just jag som aldrig blir sjuk :o härligt så har svinen lyckas att komma ti borgare ( tror jag ) . Jaa-a men nu snart ska jag börja packa till träningen och göra mina läxor och fara till träningen (:
SKÖT OM ER ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0