2 dagar

har inte hunnit skriva på en stund, har tillbringat min tid mest ute.
för några dagar sen var det ju en man som lämna under tåget vid mtv:s tågbana and i was there.
jag såg int rikti vad som hände för att det var så mycket träd i vägen, men man såg när tåget stanna och när
ambulansen och polisen kom dit. jag och siic trodd ju bara att dendä bommarna hadd int gått ner ordengligt men
sen fick man höra att det var en man som lämna under ;o
igår var jag i wasalandia gratis för att min pappa jobbar i wärtsilä. var där med siic (älsklingsflickan) mellu , jossu & mikke. alltså vi gjo knappast nå annat än skratta.
2 dagar kvar ! jajja , nästa vecka kommer att bli borta från vasa.Jag och siic ska fa om två dagar till Helsingfors, ska far och se på Metro Station, wohoo ! sen kommer vi hem på freda natt och sen på fredag far jag till siics villa :) oj nej va kul vi kommer att ha ! seriöst.
puss hej !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0