vertikaali - kuuntelethan mua

1. Hur gammal är du om fem år? 20 (a)
2. Vem var den sista du träffade? ööö om man int räknar med mamma? så siic
3. Hur lång är du? senast 161, men kan hända att jag har växt
4. Vilken var den senaste film du sett? scary movie 1
5. Vem ringde du senast? siic
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? en jävlig lång story och till mixu
7. Vad är dagens planer? hemma & rax me laget
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Sms:a
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Gifta
10. När såg du senast din mamma? för en stund sedan
11. Vilken ögonfärg har du? grön
12. När vaknade du idag? före 13.00
13. Har du någon gång hittat en katt? kan nog hända
14. Vilken är din favoritplats? typ hemma i rummet, jag vetinte
15. Vilken plats föredrar du minst? vetint
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? kanske i helsningfors ?
17. Vad skrämde dig som barn? att vara ensam hemma, och min livliga fantasi
18. Vem fick dig att skratta senast? siic tror jag
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? säkert
20. Har du stationär eller bärbar dator? båda men e int endå min laptop
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Med
22. Hur många kuddar har du i sängen? 2
23. Hur många landskap har du bott i? hmm
24. Har du någon gång spytt på fyllan? nej
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? skor
26. Är du social? njaaåå
27. Vilken är din favoritglass? lakrits eller nån såndä frukt
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? äää vetint :D
29. Tycker du om kinamat? ha int smaka :<
30. Tycker du om kaffe? de kaffe som vi har hemma
31. Vad dricker du till frukost? inget
32. Sover du på någon särskild sida? höger
33. Kan du spela poker? nää
34. Tycker du om att mysa? klart de
35. Är du en beroendemänniska? jooo
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? neeej ;<
37. Vill du ha barn? joo
38. Kan du några andra språk än svenska? finska , liiiiite tyska och engelskan min e int nån värds bäst 
39. Har du någonsin åkt ambulans? int vad jag vet
40. Föredrar du havet eller en pool? Båda
41. Vad spenderar du helst pengar på? mat :D:D
42. Äger du dyra smycken? njjääää
43. Har du någon gång testat narkotika? nää
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? tuggummi
45. Vem är den roligaste människan du känner? roligaste? ingen aning men siic e bäst
46. Välj ett ärr på din kropp? såna har jag många :) men tar väll det värsta som jag har i bakhuvudet , min kära bror kasta en STOOOR sten i mitt huvud när jag var liten, det är faktiskt fortfarande sjukt :<
47. Vad har du för ringsignal? fort minor - remember the name
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? kan nog hända
49. Flirtar du mycket? hur man tar det
50. Vart togs din profilbild för din blogg? va?
51. Kan du byta olja på bilen? knappast
52. Har du fått fortkörningsböter? Nej
53. Vilken var den senaste bok du läste? ööö hmm nån bok i skolan
54. Läser du dagstidningen? Ibland
55. Prenumererar du på någon veckotidning? int veckotidning men American cheerleaders nog (a)
56. Dansar du i bilen? int dansar men sjunger nog
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? NRJ
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? en story :)
59. När var du i kyrkan senast? minns inte
60. Vilka personer utmanar du? alla som läser den här

jaaa och idag då till rax med laget har int rikti nå annat ti gör :) e ensam hemma nu jess ! (=

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0