sjukhuse

ha vari och sitt på suski igen till sjukhuse med wade siic jossu mikke & ilona =)
haha vi hadd jätte kul igen.
vi såg på ensam hemma 3 , den e noo int nå bra då man har sitt på den så många gåner men i en bra sällskap går det alltid =)
jag , ilona och siic hadd tagi över sängen :D stakkars suski som måsta sitt på stolen ;<
men sjukskötarna sa inget då vi låg i hennes säng :D
hon hämta en liten chipspåse till oss ;o :D de va ju nice. Men den va slut ganska snabbt :D
nu kommer bilder från sjukhuse (a)
wade jag ilona siic jossu
 jag & sötsiic
jag & sötmikke ! dåli bild på mj :<
hahahaha så läpppä :D:D:D


Kommentarer
Postat av: emsie

Vafö e suski på sjukhuse?

2009-07-11 @ 16:48:31
URL: http://emmsie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0