West Coast Vikings

Kom hem för en halvtimme kanske, jovisst det var nog riktigt bra, blev årets ''kovin nuosija'' vetinte riktigt vad man ska kalla det på svenska men en pokal + kort. Tredje året irad, eller två senaste åren har jag fått ''ahkera treenaaja'' alltså flitigaste tränaren. och så fick alla från laget en liten ''prydnads sak'' som de står west coast vikings platinum 2009 på. :) och alla förde julklappar dit och så fick man sedan själv och jag fick ett ljus :D wei, och så fick jag av snälla jasmy en chokad ''slickepinne''. Vi hade också stolleken som jag vann förra året men denhär gången vann jag int ;) Bilder från idag kommer nu










Kommentarer
Postat av: siiic

äääää, acke e på nå bilder :)

voi ku söpööööö (=

HAHAHHAH JA MÄ TANSSIN OSCAR ROS :dDDDDDDDDD

2009-12-19 @ 18:08:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0