tiididiididididididiididdididiidiidii

Har haft ganska lugn dag :) hade första blocket Elevhandledning, di som inte hadd presentera sin prao gjorde det, och vi var ganska lite i klassen för vissa va sjuk/resa och andra var på julfestövning :) gymnastik - jag emma linda fiffi siic joska & bibi hade cheerleading julfest övning :) rella - lucia övning. Fiska - fortsatte med vår ainekirjotus och fick klart det, sedan chilla resten av timmen och sedan hål. Härja med siic som vanligt :D och jag har skada mej HELA dan, hela tiden har de hänt nått ti mej :(
Nu när jag har sluppit hem har jag flyttat bilder och videor över till en pinnepinne och raderar bilderna sedan från datorn, men kom på att det är ganska onödigt för att minnet tog slut på pinnen för att mamma har sina stuff där, så mamma ska fara och köpa en egen minnepinne till mej och så måst jag flytta lver både från minnepinnen och datorn till min egen minnepinne jobbit värre -.-
Ska börja göra mej klar nu och sen blir de träning efter en veckas paus
ha de bra ☺

heitu ♥ & jag nångång i tiden ! miss ya girl :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0