STAN


AWAWAWAWAW! SÅ SÖÖÖÖT ! hitta den på irc-galleria.net , dagens bild :)

Nåja men till saken , var i stan med siic min "morgonmål" blev mäkkis mat :D okej klockan var typ 3 när jag åt första gången idag :D men vi hitta en uuuuuuuuuur fin huppare från gina tricot och di kom dit idag, vi gömde två storlekar av xs och s för att vi tänkte köpa med efter jul. Men siic fick sin redan idag hennes mamma betala den till henne och jag får min IMORGON :D WÄÄÄÄÄÄÄÄÄ såååååå glad

DEN SKA JAG FÅ IMORGON ! ♥ love it
och jaaa, igår var jag siic och suski ju hos jaakko, suski var på datorn bara hela tiden och jag och siic satt på hans gäst säng väll(?)(?)(?) och jaakko låg i sin egen säng :D han typ var påväg att somna :D både jag och siic, sedan när jag kom hem blev det datorn en stund sedan vaka halva natten och sova :D
och imorgon måst jag vakna redan 9-10 tiden -.- för ska till stan då med mamma, efter det vill jag vá me hande ena:D
bloggar senare, take care♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0