nyår

Om 10 minuter är det tvåtusentio ! :( vill INTE att de ska byta år.
Jomen ska berätta kort om dan. ALLTSÅ, jag och siic for till gerby nångång 5(?) så for vi in till s-market och var där nån timme, när vi satt på bänken så blev vi utkastede av väktare -.- Sedan började vi gå till gerby skola och det var helvetes kallt, vi stod över 2 timmar UTE i det jäääääävla kalla vädret. Ingen vet heller hur kallt jag hade om fötterna, det var ju meningen att vi sku till becca men hon var inte hemma så vi väntade så sedan klara vi inte av att vänta längre så jag ringde efter mamma och hon kom inom 15 minuter. När vi kom hem satt vi i soffan i vardagsrummet och värmde oss under filtarna. Mamma var snäll och gjorde glögg till oss och pizza (a) sedan kom vi upp till min brors rum för att spela guitar hero och vara på datorn för att han själv är i sundom. NEEEEEEEEEEEJ 3 minuter så är det nyår :(:(:(:(:(:(((( fuckit, jomen NEJ TVÅ MINUTER. ska nu förbereda mej att skicka meddelanden till alla :) ♥ ha de bra & bra nyår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0