nu tycker jag

... att ni ska vara stolt över mej för att jag har hjälp en kompis i sin svenska läxa :D och träningen gick genast mycket bättre när folket inte pratade lika mycket. Hann inte heller flytta över bilderna för just när jag skulle göra det så var lawwe, janne & räkäkangas här :o
Nej men nu måste jag berätta dagens ROLIGASTE :D
I maten idag så när vi åt så hade vi typ potasis "slingor" och annat i en gryta, så när jag skulle vanligt sätta mat på gaffeln så börjar jag GAPSKRATTA och ingen vissta vad jag skrattade åt, jag lovar hela matsalen säkert såg på mej :D skrattade som aldrig förr :D sedan märke lawwe vad jag skrattade åt så hon började också gapskratta men typ ingen annan förstode :D HAAHAHHA :D alltså jag förstår inte hur det är möjligt men jag lyckades få två "kulor" och en lite längre sak mellan dem på gaffeln :D och jag kan int förstå hur jag har lyckats och få det :D alltså det var rikti på REAL :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0