min mamma är snäll

... Ibland, kom för en halvtimme sen hem från stan for 9 tiden.
Först var vi till siwa för att hämta min pakeeeeet :D som jag har väntat på, en rund vit halsduk som alla har :)

Sen blev det till roparnäs's k-kauppa, mamma sku köpa mat till mommo
sedan till mommo och föra maten och till haanpää (Y) butiken gillar jag för det är billigt där, köpte blonda slingor hårfärg, tänkte kanske la slingor imorgon, va sejes? och shampo och balsam plus deodorant :)
Efter det förde vi bilen till bilkällaren och därifrån till gina tricot och köpa min älskade huppare ''over and out''

wippiiee, sedan till kappahl och så fick jag härligt armband och "hårband"

dålig kvalité
jomen, sen till apoteket mamma sku ha rennie och någon resept väll(?) därifrån till anttila, mamma sku köpa en sladd till laptopen.
Seeeeedan till halpa halli för att köpa godis ähähä :D men usch nej jag är inte alls snål nujust :D
och raka vägen till SUBWAY♥ eat fresh
nu kommer bilder på det vad min kära mamma köpte till mej, och allting är väll till julklapp (?) men testade endå







Och två bilder jag tog igår, hade tråkit på kvällen



Halsduk - minns inte varifrån mamma beställde, men från nätet i alla fall
armband - kappahl 8.90 (?)
"hårband" - kappahl 7.80 (?)
hupparen - gina tricot 24.90

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0