måndag

Nåjaa min morgon börja dåligt i alla fall. Mamma sku väcka mej 10 före 7 på morgonen men hon försovd sej och väkt mej kvart över 7 -.- för jag hade ju som sagt ingen telefon så kunde inte ha på alarm. Gjorde mej färdig på ca. 15 minuter och åt snabbt en joghurt cyklade iväg till fammo. Påvägen dit kommer jag på att jag har inte med busskortet och kan inte ringa till mamma när jag startade hemifrån hade jag 10 minuter på mej att cykla så jag började cykla snabbare så jag sku hinna ringa från fammo och seja att mamma hämtar mitt busskort och för mej till en busshållsplats och om jag inte hinner så direkt till skolan. Sen så räcker det evigheter att komma och bussen hade farit från min busshållsplats. Tillslut kommer mamma och surprise räckte därför så länge för att min bror var med -.- Sedan så stiger mamma ut ur bilen och sejer att hon försökte ringa till fammo men det gick inte eftersom telefonen var på efter samtalet då jag ringt. Sen kör mamma snabbt till lidl och jag tänkte att jag hinner inte dit men som tur hann jag. Och när jag stiger in i bussen frågar jag efter min telefon och jag fick den, my honey is back now. Weeei hela bussen stirra på mej när jag frågade efter min telefon (A) Hade 7 missade samtal och 3 meddelanden. Sen blev dagen bättre :)
Religion - sku söka fem frågor och gissa om jag hittade en enda nej :D men jag pratade med lawwe så det var därför. Och så läste vi lite ur boken.
Matematik - räkna något skit :D
musik tillval x2 - första blocket såg vi på en film för musik rummet var upptaget nu när det blir julfest. Andra blocket var det meningen att lucia sku öva men neeej , didär andra öva båda blockerna, eller igentligen var det meningen att vi skulle öva första blocket men det blev ändrat. huh'
Nu hemma och är sugen på att sjunga♥ song is my passion. Ikväll ska jag kanske till lawwe med ville&janne men bara kanske, beror på om jag orkar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0