LÅNGSAM

Hey ppl, böt datorn, är på laptopen nu för att andra datorn är otroligt långsam idag -.- Så det blir ett inlägg utan bilder nudå, kort om dan :
två första block : genrep, vårt program gick faktiskt bra :)
resten av dan > teater > två ljus i fönstret. Det var jätte bra:D men blev otroligt skrämd flera gånger :D di svärd ganska mycket och använde fula ord men int stör de mej i alla fall ;) 5/5 :D
Så e de träningar sista gången på det här året :) sen paaaaaaus ♥
varför får jag hela tiden elstötar från denhär datorn ? :o sippat !
imorgon är det som tur INGEN skola för att det ör julfest på kvällen och jag ingen aning vad jag ska ha på mej :o help me somebody plz? sen på lördan till julkyrkan och ringlekar i skolan sen JUUUUULLLOOOOOV ! :D:D:D
ja btw, när jag gick hem från busshållsplatsen så vra det ASkallt, mitt ansikte var helt fryst, hade nästan ingen kännsel i ansiktet, mina tår var i is great när jag har skavsår i fötterna så de va ju riktit trevligt att gå. :s När jag kom hem såg jag på metaren och den visade -24 grader, sista gången jag gick hem när det är sådär kallt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0