jullov ENDLICH

dagen : vaknade typ 10 över 7, lagade väckning på 10 före 7 men den ringde aldrig och jag hade tur att jag vaknade för mej själv. Sedan gjorde jag mej snabbt klar mamma förde mej till busshållsplatsen och med bussen till brändö kyrkan som var otroligt långtråkig -.-
Sen till skolan och dansa ringlekar kanske i en timme(?) som var ur kul :D sen till hemklassen och vi fick glass och HEM och jullov♥ När jag kom hem städade jag dirket mitt rum, räckte inte länge.
Upptäckte just att mitt sår jag har på västra armen har blivit djup ;o alltså jag har en grop i armen typ, några milli in. Rev bort skorpan för jag jag tyckte det var nödvändigt :D klart börjar ju det kmma blod så jag laga papper på efter nån stund började det ta sjukt och det var därför för att det är så djupt dedä såre. Nu har jag plåster på. Mamma sa att det borde sys fast, men jag vägrar :s nu kommer det att lämna ett stort ärr för resten av livet. Och fick såret från när vi övade i skolan på cheer programmet och nån råkade skrapa mej men han ingen aning vem ;s Klockan är nu 3 och om en timme börjar wesc coast vikings's julfest vid variska :) shit, vad ska jag ha på mej? :o kanske leggings och nått annat? (a)
bilder från ringlekarna kommer senare men jag varnar bilderna är inte bra för dom är mörka och felet är på min kamera :s :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0