JULAFTON

aaaaaaaaa-a , god jul alla :) vaknade nångång 1(?) vaknade flera gånger på morgonen för att alla skicka god jul meddelanden. Sedan sminkade jag mej och fixade håret och kläderna. 3 tiden började släkten komma, efter en halvtimme åt vi och oj gud vad jag blev mätt.
Här kommer vad jag fick :

min outfit, jo jag vet det syns igenom




fick av siic♥ choklad, ett kort & en ursöt tomte som liknar rahkola och armband som är runt hans huvud

pyamas (stavning!!!?!?!)

halsduk och så fick jag ju min huppare ''over and out'' och ''hårbandet'' och armband, tog ingen bild

pengar 140€

parfym och showergel

choklad

choklad ansiktsmask och leppomada(stavning?) fick av lawwe♥ plus godis som jag åt redan

och dethär bara nån random bild jag tog idag. Klockan nu 18:26 släkten for för en halvtimme sedan



Kommentarer
Postat av: J A N I N A

aaw :D hihi :D

god jul på dej också sötboll <3

2009-12-24 @ 19:05:18
URL: http://yae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0