google chrome

hej people, har inte alls bloggat idag, har haft fullt upp. Vaknade första gången typ 12, sedan somnade jah om och vaknade kvart över 2 sku ha nog kuna sov ennu men var osäker om dagens plan så steg upp. Mamma väkte mej och jag åt genast risgrynsgröt. Sen vet jag int riktitt vart tiden har gått för har inte gjort nått efter jag vaknade :o senare på dan paketera jag in de sista paketerna och lagade sallad tills imorgon :) Sedan trängde ville och janne hit för att de vila ge min och lawwes julklapp ;o och jag tror jag vet vad det finns där , så säkert MARMELADBOLLAR :D släppte int in dem så vi pratade ute kanske i 10-15 minuter sedan släppte jag in dem i "kodinhoitihuone" vetinte alls vad det är på svenska. Men då kom mamma efter en stund och sa att vi ska gå upp till mitt rum och de va ju lite wierd för att det är ju mamma som inte alls vila ha nån till oss. o__o men jaa, när dom for färgade jag håret som inte blev bra, tror jag, blonda slingor > ser inte alls ut som blont > blev helt fel ställen > sir SJUKT ut :s ska nog säkert färga håret pånytt mörkblond före skolan börjar igen :)
Kan nog inte förstå att det är julAFTON imorgon ;o ingen sån fiilis, ;ss inte det minsta. Men nu måste jag bara få seja när min rubrik är google chrome, det rekomenderas :) den är myyyycket snabbare är internet explorer ;)
ha de brääää ! 8)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0