andra december

Alla i åskurs 6-9 gör frågorna!

Vilken årskurs går du i?
9
Har du skolkat? joo
Har du blivit utskälld av läraren? joo
Har du glömt att göra läxan? joo
Är du duktig i skolan? njää
Fått MVG? nee väll
Sämsta läraren på skolan just nu? råååååland, MARINA, ööö hmm tarja ibland då hon int lyssnar på mej:D
Fuskat på ett prov? joo
Bästa läraren just nu? ifa & monica lätt
Roligaste läraren? ifa väll
Segaste lärare?  ööööåä, johanna
Längsta dagen du har? tisdag & torsdag
När slutar du på fredagar? 3
Dina klassföreståndare? britt marie, vadå klassföreståndaRE?
Vilken färg på ditt skåp? blå
Vad åt du idag? nå konstigt potatismössö med ost på(?)
Vilka äter du med på lunchen? lawwe anna seynab sna sanna
Åt du på cafét idag? häh? nee
Roligaste lektionen idag? textil :)
Hur många pennor har du i ditt skåp? int en enda

Jodå blev ingen träning idag ;o orsaken vet jag inte, har inte träning på hela veckan :o först nästa veckas tisdag och det är en ganska överraskning till mej :o
Var hos ville med lawwe & janne, vi spela san andreas och prata och härja, och imellanåt var vi på datorn. OCH MINA LÄPPAR TÄNKTE TORKA UT, för jag glömde mitt leppomada hem :( sedan när lawwe for hem där runt halv 8 - 8 tiden ? så börja det, ville&janne börja ahdistelee mej (minns int vad det är på svenska) och så börja di bli pervoga. Men destomer nämner jag int :) Ska väll äta nu och fara snabbt till duschen och sova ! sleep well honeis♥ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0