4 nätter

irad har jag nu drömt om han :) (aa)
Som tur fick vi vårt cheer program färdigt nu, då är det bara musiken som fattas. Iövermorgon genrep :o
kommer att ha så lung dag imorgon, samma som jag hade idag.
Elevhandledning - övning
gymnastik - övning
religion - såg på nån hadikappad film som var ganska intressant
finska - spela bara. HAHAHAH de va SÅ paha, jag och soffi var ett lag, sandra & lawwe ett och sanna&katarina ett, så var det lawwes och sandras tur att föklara och vi har så när tiden är slut så får alla gissa. Och jag dagdrömde sen plötsligt var alla tysta (laura sökt ett passande kort att föklara) och så sejer jag aika på finska som betyder tid. Sedan börjar typ soffi och laura skratta och tiden hadd gått ut som för länge sedan :D och så börja jag skratta för mej själv ganska länge efteråt :D de låter int kul men de va:D
hål - va me anna & lawwe, hörd på musik för fullt med högtalare :D
e så träningssugen för engångsskull vet inte riktit varför:) vi har träning på samma gång som steel (b-juniorerna) idag :)
Har inte ätit sen jag kom från skolan så har varit utan mat i about 6 timmar. Så ska äta nu och sen blir det nått:D

bilden är från förra året, när jag var i juniorerna ennu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0