23:00

Haha, när ville, janne & lawwe kom hit så spela jag några gånger icy tower som jag älskar nuförtiden som finns på facebook, herregud som tur var jag ensam hemma då jag bara ropa och ropa allt vad jag kunde när jag tänkte misslyckas :D hahha tappade rösten också och jag som ALDRIG då menar jag aldrig tappar rösten. Sedan gick vi upp till mitt rum och så gav vi deras julklapp till dem :D och så härja vi lite som mamma inte tyckte om. Jag har fått trauman av janne för att han kittla hela tiden men under foten :( Sedan halv 8 for jag till träningen hade med charm och linda, träningen gick helt okej nog. For hem med linda, sedan har jag bara nörda mej icy tower och jag blev så otroligt glad när jag kom förbi jaakkos poäng, för försökte det hela kvällen igår och jag slapp inte. Jag bara skrek och var så glad :D och nu har jag fått högre poäng så han kommer inte förbi mej :D eller får man ju hoppas i alla fall.
Imorgon blir det genrep di två första timmarna och sedan teater för alla nior i bgs.
TAKE CARE ! (maybe)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0