tervajoki

Sitter här nu med siic :)
Fick veta fö en stund sen att jag ska ta mopokorte på fredag alltså i övermorgon ;oo
Får ganska bråttom att läsa och de e i Tervajoki 10 tiden på morgonen så knappast kommer jag till skolan eller i alla fall int på morgonen.
OOOOJAAA ! idag får jag min telefon =)
fick int alls sovt på natten igen , var ennu vaken 2 tiden. Var på balkongen för att se på åskan , hiihi !
Och imorgon då skola , fattar int att hu jag ska orka vakna när jag vakna idag också så sent och gick sova sent.
Men man får väll försöka klara sej :)
byyeee !

Kommentarer
Postat av: anna

nåh va tar du på dej ? : DD va ska ja ta ? ;)

2009-08-12 @ 14:49:07
URL: http://aaaannaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0