måndag

gårdagens träning gick sååååå bra =)
idag hadd jag så chill dag, fösst elevhandledning , prata om vart man ska fa efter högstadie och skrev nå lite.
Samhällslära också chill , skrev lite och prata om nååå
Efteråt två block datateknik med roland, de va ur chill vi sku börja gör nån uppsats eller va de va inom datatekniken. Anna fick gör allt och jag klåtta i mitt häfte ;)
efter skolan kom anna ti mej en stund , genast då vi kom hem så foo vi ti abc och ät ;) sen hem tibax och sen måsta anna genast far, sen for ja me mamma ti s-market och tanka :) och nu så sitter jag här =) har ingen aning va ja ska gör idag (=

http://www.youtube.com/watch?v=03dJHrLdVl0
Dj Mangoo - eurodancer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0