första skoldan

den va tråkig och rolig på samma gång
okej man kan int ha tråkit när siic e i farten =)
min siic , tack för att du gör min dag.
När jag och siic går förbi en mullgäng (ja känner int di nå bra men siic gör de)
marre : SORI ANTEEKS MÄ OON NII PÖNTTÖ ! (min o siics inside) :D:D
marre & siic : HHHAHAHAHAHAHAHAH
sitter där vi en trappa med siic , jag sir int vem som kmr från dörren men...
marre : nu kmr nån homo :'DDDD
några sekunder efter så kommer mimo där och båda skrattar :D:D:D::D:D:D
sen senare med anna på modda timmen
anna : alltså ja får nå feeeeeel snart :D:D:D:D:
och så just råka jag picka mej själv i öga
båda : hahahahahah
och imorgon ska jag då 10 tiden på morgonen till tervajoki för att göra mopokortsteste :)
JAG OCH SIIC SKA FIRA OM JAG FÅR DET PÅ FÖRSTA ! och de e PAKKO :ooo :(
ps. skolan e full av mullar !


förlåt , kvalitén e dålig :<

Kommentarer
Postat av: annaa

vessan, var sku he annars va då du o jag tar pix ^^ :D

2009-08-13 @ 15:39:22
URL: http://aaaannaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0